Saturday, December 22, 2012

pelancaran Mamee Chef baru

Rabu kepas menghadiri pelancaran Mamee baru perisa tomyam..MAMEE CHEF...

Inilah bungkusannya..cantikkan? jarang makanan menggunakan bungkusan hitam selalunya kuning, merah dan warna-warna ceria. Nampak lebih eksklusif dan Internationaly. Mamee Chef ni menggunakan resipi yg dihasilkan oleh chef Ismail.


Ok..apa bezanya ya....ada 3 bungkusan di dalamnya sayur& udang, soso tom yam dan perisa. Bg penggemar makanan segera ni mgkin boleh nikmati rasanya yg berlainan. Serius..rasa tom yam ni mmg macam yg kita buat sendiri kat rumah..ada umphhh kata org.
Saya sendiri bukan penggemar makanan segera sangat tapi bila rasa mamee tom yam ni eehhmmm oklah anak-anak saya yg tak suka makan makanan segera ni pun terus suka makan semangguk kejap jer habis.
lepas tu " mama esok buat lagi tak" hehheheheh...nasib baik dapat percuma bolehlah...buat lagi.
Saya kata tak elok tau budak2 makan banyak2...mama dulu dah masuk U baru makan tau...

lepas tu ada sayur-sayuran dan udang di dalamnya....inilah bezanya dengan makanan segera jenama lain. Yg penting sedap.....oh tahap kepedasannya pun ok maksudnya budak2 pun boleh makan dengan jayanya hehhehhe...


4 comments:

Izan Ishak said...

wahhh...akak dah rasa ye mamee chef tu. lain dari yg lain kan. siap ada sayur2 plak tu...

Fadli Hafetz said...

Terima Kasih for your review.
Hope you love the product, and will continue to support MAMEE Noodles and MAMEE Chef!

Love from the team at MAMEE!

Fadli Hafetz said...

TQ for your review!
Glad you love the product, and hope for your continued support for MAMEE Chef!

Love from the team at MAMEE!
fadli

Cinta hazanis said...

memang sedap mamee terbaru ni. :)