Thursday, August 4, 2011

sama-sama kita doakan

Pagi semalam aku terima panggilan drp Watie (pernah mengenali menerusi Baby Genius on Board) yang meminta tolong supaya aku menulis mengenai suami kawannya, Salwa yang hilang secara tiba-tiba.

Suami Salwa bernama Ithnin Ngadiman (gambar di bawah). Kali terakhir dilihat di rumah beliau di Taman Desa Damai, Alam Damai, Cheras, Selangor pada Selasa 2 Ogos 2011, pukul 3 pagi.




Pada waktu itu, dia keluar rumah menuju ke kereta untuk mengambil tafsir Al-Quran yang tertinggal di dalam kereta. Tetapi setelah lebih 20 minit berlalu, isteri beliau mendapati pintu kereta terbuka dan suaminya sudah tidak kelihatan lagi. Sejak dari detik itu, suaminya masih tidak ditemui hingga ke hari ini.

Mohon jasa baik semua untuk mendoakan kesejahteraan Ithnin dan diberi petunjuk jalan pulang ke rumahnya. Juga mohon doakan Salwa juga diberi kekuatan untuk menghadapi saat getir sebegini.


Sebarang maklumat, mohon hubungi:-
Sarjan Radha (Polis) - 0126059997
Salwa (Isteri) - 0133101221 atau 0163743248 (ibu Salwa)

Jika ada sebarang cara untuk menghulur bantuan kepada keluarga Salwa, sila tolong usahakan. Sahabat kita ini amat memerlukan sokongan dari kita semua.


p/s: Misteri kehilangannya masih menjadi tanda tanya. Semoga dia pulang dalam keadaan selamat. Sama-sama kita doakan. Cuba bayangkan kalau kita di tempat Salwa... moga dijauhkan semuanya Amin.

1 comment:

ieja amieja said...

moga dipermudahkan segala usaha utk mencari kehilangan en.ithnin..takut en.bunian jer yg pinjam dia..kesian puan salwa kan..byk2 bersabar yer..