Monday, August 15, 2011

home dekor

Minggu lepas ke PNB darby Park, kerana ada penggambaran fesyen di sana. Beranganlah sekejap nak ala-ala dekor rumah yang begini. Clean & simple jer...
Service apartment yang menempatkan dua bilik, ada dapur, ruang makan dan ruang tamu. Aku pernah masuk suite yang menempatkan 4 bilik di didalamnya...memang cantik dan besar ibarat sebuah rumah banglo setingkat. Susun atur perabot dan pemilihan warnanya pun menarik. menggunakan warna korporat coklat dan maroon.



Ini ruang tamu ada 4 sofa rasanya dan ada TV. Ruang tamunya kecil jer sesuailah untuk famili yg ada 2 anak.

Ini pula bilik tidur...standartlah kan hiasan bilik tidur hotel style macam nie. Berlatar belakangkan rona putih dan maroon.


Ini pula ruang makan. Menggunakan rona coklat untuk meja kayu enam kerusi juga langsir menggunakan rona yang sama. Dapur tak sempat nak snap...yg penting memang cantik dan sangat selesa.


Ni pula bilik tidur untuk bilik suite.Tapi bayaran semalaman pun sesuailah dengan perkhidmatan disediakan. Kebanyakannya yg tinggal di sini warga Arab, Jepun, Korea tapi paling ramai pak-pak Arab ler yg duduk sampai sebulan dua.
bayangkan kalau harga semalam RM2k sebulan dah berapa yer tak?


p/s: Hari tu terserempak dengan isteri terkenal seorang selebriti, katanya tinggal di situ sudah 2 bulan kerana rumah sedang diubahsuai. hambooi...banyaknya duit suami dia.



No comments: