Wednesday, October 7, 2009

makan di rumah kak long

Ini makan-makan kat rumah kakak Ahad lepas. jemputan adik beradik jer Majlisnya petang sampai le ke malam.
Sebelum tu aku ngan kak tija pegi kenduri dulu di Keramat, cucu kepada Tokteh yang kahwin. Kuar rumah jam 1.30 dan sampai rumah kenduri jam 3 petang. hehhehe penat mencari rumah disebabkan tak dapat map yg lengkap tersesat ler...nasib baik sampai juga.
Lepas dah makan2 jumpa tuan rumah sedara mara...barulah gerak ke rumah kak long. lebih kurang jam 5 petang gitu. sampai jam 5.30..
ni antara menu yg disediakan kak long.


Dia masak mee kuah. Ini kuah mee rasanya...
ambar anak aku yg tengah makan rambutan


bahan2 dalam mee kuah

kek coklat harus ada...penggemar kek ramai

rendang ayam haruslah ada masih suasana rayakan..

ketupat..lemang pun ada juga tak sempat amik gambo.

rambutan yang dikait di tepi rumah

seperti biasa gambar2 sedara tak amik sebabnya tujuan utama adalah untuk makan.
jam 9.30 masing2 gerak balik rumah dengan perut yg kenyang..

1 comment:

mama double A said...

mmm pagi2 nmpak gambo makanan ....
huhu lapar nye....