Friday, October 2, 2009

Fahim botak

Oleh kerana rimas dengan rambut Fahim yg tumbuh tak sekata, jadinya suami aku ambil keputusan untuk membotakkan kepalanya. Jadi petang sebelum raya dia telah membawa fahim ke kedai gunting rambut. Ingatkan tak nangis rupanya..melalak ler masa tgk India tu pegang gunting....ttp mujur kepala ok jer tak gerak cuma mulut jer bersuara. kalau tak susah juga nak potong.
Nampak nakal bila botak...Mak Ida (bb sitter) pun dh tak kenal dah lah botak katanya hitam cuti seminggu. mana tak hitam main panas, main tanah, main batu, main pasir.
Ni masa pagi raya..susahnya nak dpt gambo sekali ni

Nasib baik suka pakai baju Melayu songkok tak sempat beli...

pas bergambar beraya..ler pulak kan

kat bawah ni gambo sebelum botak..sempat berbaju Melayu...saja cuba takut tak muat.







3 comments:

liza said...

Cantiknya baju Durrani...Handsome la Fahim botak.

ennieva fauzi said...

macam Shaolin la...hehehe....tapi hensem dia berbaju Melayu...tak rimas pulak dia ek...

rynas said...

Liza baju kurung Pahang beli dh siap hheheh

benie hehhe bukan ko sorang jer kata cam shaolin pak2 sedara dia pun kata gitu gak..ada yg panggil UPIN hhehehiskk suka dia berbaju Melayu