Sunday, September 13, 2015

Lama sangat bersawang

Tiba-tiba saja hari ni hati tergerak untuk menulis semula dalam blog yang dah bersawang ni. Sungguh banyak cerita yang ingin dikongsi bersama. Tapi setiap kali hati ingin menulis ada saja alasan yang keluar. Banyak kerja, sibuk menguruskan anak-anak, kerja rumah yang tak pernah habis. Sehinggakan semua kenangan itu berlalu begitu saja.

Sayangkan..
Tapi apabila membaca balik entry yang lepas..MasyaAllah rindu tak terkata untuk kembali mencoretkan pengalaman sendiri, aktiviti harian anak-anak agar ia berlangsung berterusan sampai bila-bila. Anak-anak pun bila dapat baca kembali coretannya mamanya asyik bertanya betul ke mama...nape muka Fahim lain masa kecik-kecik? kenapa itu..kenapa begini serta bermacam soalan lain.
Lihat betapa seronoknya mereka membaca kembali coretan saya yg ditulis ketika mereka zaman baby dulu. Terasa alangkah ruginya sekiranya setiap detik yang dikongsi bersama tidak saya coretkan di sini. sekurang-kurangnya ia menjadi diari terindah mereka.

Untuk kawan-kawan blog juga... Ya Ampun...sudah lama saya tidak kunjungi blog mereka. Ada yang sudah menambah bilangan ahli keluarga. Seronoknya.
Saya masih dalam bercuti (mc) tinggal baki cuti 3 hari saja lagi selepas 2 minggu mc...
nanti saya coretkan kan mengapa saya mc panjang.

Ok nanti sambung semula. Ada lg ke peminat yang membaca blog saya hehheheheh..



No comments: