Saturday, March 31, 2012

Pelancaran M...Harian Metro

Alhamdulillah semalam selamat sudah majlis pelancaran Majalah M, Harian Metro dalam sisipan Metro Ahad. Majlis diadakan di Top Hat, Jalan Stonor KL. Ramai tetamu yang hadir antaranya sudah tentu Erra Fazira yg menjadi penghias kulit hadapan pertama majalah, Tini HotFM sebagai pengacara majlis, Alyah pun ada, yg lain semuanya pengiklan, company kecantikan, designer antaranya Rico Rinaldi, Ezuwan Ismail, Fizie Woo, Azura Couture dan Hanizam.

 majlis bermula pada jam 3.30 petang dengan sesi pertunjukan fesyen drp 4 pereka muda. kemudian baru diikuti gimmick pelancaran. majlis ringkas dan cepat...


 Inilah cover hadapan M, Erra Fazira...


 Stage .....



Bersama rakan-rakan meja Wanita dan juga penulis untuk majalah M..


Sesi pelancaran akan bermula....


 Ok selesai sudah dengan disempurnakan oleh Erra Fazira


 Cantik sangat Erra ...langsing dan anggun

 Bergambar sebelum majlis berlangsung...

Close up...Erra bersama Pengarang Kumpulan Harian Metro, Datuk Mustapha Omar

 Jelita...anggun...mempesona...dan menggoda...itulah dia Erra Fazira

 Edisi pertama ...M...esok dalam Metro Ahad

 Bergambar selepas tamat majlis..team Wanita Harian Metro cuma seorang jer tak ada Kak Laila dah balik awal.

Editor Wanita kak Ayu bersama wartawan hiburan kak Ramlah

 posing lagi...

 Konon-konon...cantik...hehheheh


Diakhiri dengan gambar ibu mengandung...

Selepas ni kena lebih tingkatkan qualiti dan kuantiti kerja..kena work smart...sebab kena buat Harian Metro dan juga majalah M...chayok..chayok...walaupun penat tapi sangat berpuas hati dengan hasilnya. Lepas rasa rindu nak buat majalah balik. Walaupun bukan 100% macam majalah tapi drp segi penulisan mmg menggunakan cara penulisan majalah begitu juga dengan photografi.



3 comments:

mak encik | SZ said...

syabas kak rynas! semoga lebih sukses!

A D I A said...

Happy k.rynas dapat buat ala2 majalah balik. Erra lawa la, tak tanya ke camne dia dengan engku emran hehe.

nurmujahidah said...

minat era dari dulu,, grrr,,, tak pernah leh jumpa,, dye cantik dari muda sampai la sekarang,, jelez,,, uwaaaaa