Monday, September 6, 2010

kenangan raya 2009

Ni gambar raya tahun lepas 2009 di Port Dickson negeri Sembilan. Tema baju biru,


Fahim sebelum kepalanya dibotakkan. Nasib baik pandai pakai sampin.



Ini selepas dibotakkan...nampak kenakalannya makin terserlah

hanya inilah saja gambo keluarga yang sepat diambil. katanya nak bergambar di studio..nan ado..


Durrani yang awal-awal pagi dah bangun sebab nak pakai baju kurung.

Durrani dan Fahim yang kena paksa bergambar.

gambar sambil pegang tangan...sweet jer...

Tahun ni masih beraya di PD pada hari raya pertama. Hari raya kedua baru balik Perak dan seterusnya sampailah habis cuti raya. Sebabnya nak beraya lama-lama kat kg aku terpaksalah korbankan raya pertama di Perak. nampaknya tak adalah lagi gambar raya bersama family di Perak.

Tema untuk 2010..tak ada tema..warna-warni katanya...1 Malaysiakan..warna pun campur2 kasi meriah sikit. Tahun ni Durrani dah masuk 4 tahun dan fahim 2 tahun sudah faham apa itu erti raya...

5 comments:

Yan said...

qis yg dia paham... raya is duit raya...

Rizziela said...

Kenapa muka Durrani masam ajer...?

Syaliza Shapiansuri said...

wah meriah raya...tahun bertambah meriahlah sebab masing2 dah besar...mesti durrani sakan kumpul duit raya...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

comel sunggoh ..tak sabar nak tgk rafiq berbaju melayu jugak..ehhe

"Rynas, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SEKIRANYA SEPANJANG KENAL DLM ALAM MAYA NI TERSALAH BAHASA N TERSALAH KATA..AMPUN MAAF DIPINTA.."

ckLah@xiiinam said...

Sekamat hari raya...