Thursday, September 30, 2010

hati berbunga dapat bunga...

Tiba-tiba hati jadi berbunga-bunga sekejap apabila menerima jambangan bunga yang besar ni.
Pagi semalam masa masuk office terus jer terpandang bunga atas meja...
Hoyeh..hoyeh..dapat bunga...syok sekejap. Maklumlah perempuan kalau dapat bunga macam jumpa duit gembira tak terkata. Yer ker???? ker aku sorang jer gitu.
Nak bawa balik rumah pun cam tak terangkat jer bakulnya...jadinya member-member yang nak bunga tu aku bg jerlah...mana bunga yang dia orang suka.

Ohhh siapa yang bagi biarlah rahsia..cewahh..mengada betullah mama Rynas nie...
Yang penting bukan peminat pun...ewah motif???? artis ker???? hehhehe..
Suami i sila baca ni..manalah tahu nak bg bunga lg besar drp ni hehhehe...

11 comments:

A D I A said...

wahh berbunga2 mata saya tgk bunga ni kak. kalau hantar bunga sekali dgn buah ok gak, leh makan. bunga takleh makan hehe.

Ena said...

Bunga?? wah syoknyaa..

hah? naper akak tak bawak balik? siap kasi kat member lagi.. kalo ena tak la kot kak.. paling kurang pun biarkan aje kat atas meja tu.. sampai dah kering wat la pot puri.. eh! kalo bunga rose yer la kan!.. ker bunga lain pun bolhe.. alamak!! cam lari topik pulak.. hoho.. soweee!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

lor..rynas bagi kat kwn2 ke bunga tu? berat sgt eh? if sy sy buh kat ofis je..sampai la dia kering..suami sy ade gak wat kejutan2 camtu..tataula annivesary tahun ni dia buat lagi ke tak..manela tahu kan..makin lama makin lupe..
ngeeee

Fieza79 said...

wahh hati pon berbunga2 la dpt jambangan bunga...dari siapa tu..harr secret admirer la tuhh..! hehee

MAMASYAZA said...

wow...bestnya dpt bunga, hadiah birthday ka....errmm tapi kalo dpt bunga ngan coklat, lagi bestkan

Syaliza Shapiansuri said...

satu permulaan yang baik tu kakak...lepas ni mesti dapat lagi besaaaaaarrrrrrrr punyaaaaaaaa!!! betul kata kak ct, lelaki susah nak bagi baunga lepas kawen. cam saya ni, jangankan lepas kawen, memang sepanjang kenal laki belum pernah dia bagi bunga. masa hari kawen adala dia hantar bunga tepak sirek tuh. bila tanya, katanya ingatan setiap masa lebih baik daripada sejambak bunga. motif???? kedekssssss sangat. hahaha

rynas said...

Adia: aahh..syok sekejap jer..betul tu pasni minta dengan coklat pulak..motif???

rynas said...

Ena: ala bg kat dia orang sekuntum dua jer mana yg dorang berkenan still tak terjejas lagi. Nak letak atas meja tak bolehlah amik space banyak sangat. mmg nak bawa balik rumah pun

rynas said...

Rose: siok kan bila dpt bunga drp suami..hehheheh

rynas said...

Fieza: ehheheh mana ada secret admire...secret admire en. suami jerr..

Yan said...

dah lame tak pat bunga... ermmmm harapan..