Saturday, May 5, 2012

Teringin makan

Kali ni cerita mengenai makanan pula yer. Masa mengandung kalau teringin nak makan terus laju jer pergi cari. Laju tu bukan maknanya kalau teringin time kerja terus jer pergi cari tak juga..biasanya masa asgment akan digunakan untuk mencari makanan yang teringin dimakan. Antaranya...

Saya memang suka dengan pancake durian ni yang dijual di MidValley ni. Dua minggu lepas dua kali ada asgment di Midvalley apa lagi terus jer saya dapatkan. Jangan tak tahu boleh habiskan 6 ketul pancake durian ni sorang saja hehhehe.


Ni pula masa asgment di Maju Junction, tekak teringin dengan side dishes Kenny Rogers sebenarnya tapi takkan nak ambil side dishes saja jadinya kenalah ambil 1/4 quater meal. Dah lama tak makan ayam boleh lah makan walaupun hanya dapat habiskan separuh saja tapi yg lain mmg licin.

Yang kat bawah ni pula ada sanwic Subway memang dah lama teringin sejak 2 bulan lepas rasanya tapi tak berkesempatan nak makan sebabnya hanya ada di Midvalley dan bangsar. Kalau Bangsar tu mmg susah nak cari parking. Jadi bila ada peluang ke MidValley masa ada asgment apa lagi terus laju jer menuju ke Subway dan order. Lega dan puas bila dapat makan.

2 comments:

Angah said...

adui terliur tgk ujan 2 mcm ni hehe..
tumpang iklan,jom ke blgo say kalo nak dpt kan perfume ori dgn harg adiskon..masa dan item terhad!

Izan Ishak said...

wahhhh... sume makanan ni mmg best2 kak rynas! alahaiii.... kat sini cuma ada KR tu aje. yg lain2 tu takde.... sobsob...