Friday, June 14, 2013

hari manjakan diri di spa

 Saya bercuti selama seminggu setengah pada minggu lepas sempena cuti persekolahan. Cuti tak ke mana pun hanya balik kampung jer. Sebelum start kerja sempatlah memanjakan diri di spa dulu. Sebelum tu Isnin saya ke Midvalley mencari baju raya anak-anak. Masa yang ada digunakan sepenuhnya nanti kalau dan puasa memang dah penat nak bershopping.


 Hari Selasa pula saya ke Spa Alammi di Hotel Concorde Shah Alam. Pergi berdua dengan Kak Zaina (Pr Dr Azizan) best sikit sebab ada teman. Memang best service kat sini juruterapinya Melayu dan dia orang akan buat seperti mana yang kita minta sama ada nak bg tumpuan bahagian upper body atau lower. Lepas massage mmg lega.


 Mana tak best kalau ada orang yang urut kaki kita masa tengah lenguh-lenguh nie. Bayaran pun tak mahal sebab ada pakej rasanya untuk urutan saja dalam RM120.



Lepas dah massage perut pun jadi lapar jadi saya bersama kak Zaina ke restoran Chef Zubir di seksyen 13 Shah Alam...Laman GrillNi kali kedua makan kat sini ...dulu makan ramai-ramai juga dengan kawan-kawan kak Zaina sekarang ni berdua jer.

 Ni bahagian depan restoran

 Sebab dulu dh order lasagna kali ni makan salmon pula...nama makanan ni panjang. Sedap...terasa kemanisan salmon dengan baby tomato panggang tu. Kentang lenyek pun sedap...kupang pun sedap...memang sangat kenyang.

 Kak Zaina order crab..simple tapi mmg lain drp lain.

 Ok ni desert pula. Puding bersama caramel rasanya...mmg sangat sedap dan tak manis sangat.

Diakhiri dengan gambar maggo juice.

Oh Chef Zubir akan buka restoran di Bangi tapi kat area Kajang sebenarnya.Hari tu dah tengok tapi belum buka lagi tengah renovation. Kalau rasa teringin nak makan bolehlah lepas ni ke Bangi pula. Oh harga not bad...kalau salmon tu dalam RM31++ yg crab tu pun dalam RM30 lebih  juga rasanya...sesuai la dengan makanannya.


No comments: