Saturday, October 26, 2013

Tonton konsert Rihanna di Macau

 Pengalaman kali pertama menonton konsert artis antarabangsa memang tidak dapat dilupakan. Oh ya saya pernah menonton konsert Peterpan yang datang kali pertama di Malaysia rasanya hampir 10 tahun lalu. kemudian menemuramah pelakon Ada Apa Dengan Cinta Rangga aka Nicholas Saputra dengan Dian ketika filem itu tengah meletop suatu ketika dulu.
Kalau konsert artis Malaysia tu sudah biasa daripada Siti Nurhaliza sehinggalah Anuar Zain. menemuramah mereka juga sudah biasa.

 Konsert Rihanna yang diadakan di Macau pada 13 September lalu di Cotai Arena Macau lokasi popular untuk konsert artis antarabangsa. Memang sangat ramai dan hanya saya seorang rasanya Muslim bertudung. Jadi perhatianlah sekejapkan...

 Konsert memang best. Siapa tak kenal Rihannakan yg popular dengan lagu Umbrella tu.Walaupun start lambat hampir jam 10 malam namun penonton langsung tidak berganjak dr tempat malah sorakak, jeritan begitu bingit membuatkan suasana riuh sebelum bermulanya konsert.

 Ini antara gambar yg dapat saya ambil. Saya berdiri berdekatan stage jadi dapatlah melihat wajahnya dengan jelas. Kagum kemantapan vokalnya mezzo suprano.


 Dia juga dilantik sebagai rakan untuk MAC Cosmetics. Di Malaysia sudah dilancarkan RiRi Hearts MAC.

Pengalaman yang sungguh menyeronokkan.
Kami juga berpeluang menemuramah Rihanna keesokan harinya. Dia sangat cantik, peramah, ceria dan bijak berkata-kata.

Story dalam Harian Metro.

No comments: